Friday, December 3, 2010

iCity Shah Alam

Siapa yang belum pergi lagi iCity, Shah Alam sila angkat tangan? hehe.. Aku baru sahaja balik dari iCity. iCity tidak jauh dari tempat tinggal aku. Memang hari-hari lalu area situ. Pada siapa yang tidak tahu iCity terletak di Seksyen 7 Shah Alam. Kalau korang melalui faderal highway untuk ke Klang kompem akan nampak iCity disebelah kanan korang. Hendak kesana mudah sahaja korang ikut faderal Highway arah ke Shah Alam then akan nampak susur keluar iCity.
Aku pergi buat kali ke dua sebab sayangku ingin sangat pergi kesana. Jadi menunaikan hasrat dia, aku bawalah. Banyak juga perubahan di iCity ini. Sebelum ini aku pergi percuma dan kini berbayar, RM1. Lampu-lampu hiasan juga makin bertambah. Siap ada patung binatang-binatang seperti ga..jah,ga..jah, harimau, kuda dan paling dasyat siap ada dinasour.hoho..Selain itu sempena musim world cup ini mereka juga menyediakan skrin besar punya. Lagi besar dari kedai mamak punya skrin untuk menonton perlawanan bola sepak. Apa pon korang layang sahaja gambar ini. Gambar selebihnya aku sudah letak diFacebook, maka ringankan tangan add aku as a friend.





No comments:

Post a Comment